czwartek, 24 kwietnia 2014

Kursy przygotowujące do studiów są przydatne

Podjęłam przełomową decyzję w swoim życiu. Kiedy tylko zdam maturę, wybieram się na ASP. Mam zamiar zostać w przyszłości architektem. Już nie mogę się doczekać, bo w końcu będę mogła skupić się na czymś, co naprawdę mnie interesuje, na czym mi zależy i co mnie bezgranicznie pochłania. 

Zawsze podświadomie czułam, że zawód, który będę wykonywać musi być przede wszystkim moją pasją, bo tylko wtedy mam realną szansę, aby pracować z czystą przyjemnością i satysfakcją oraz stawać się coraz lepszą w tym, co robię. Nie pozostało mi teraz nic innego, jak tylko zacząć wdrażać swój ambitny plan w życie. Zaczęłam od zapisania się na kursy rysunku Gdańsk, po to, aby zwiększyć swoje szanse na realizację marzenia o studiach na ASP. Celem tych zajęć jest w końcu między innymi przygotowanie do egzaminów wstępnych. Jestem już po kilku pierwszych lekcjach i jak na razie jestem zachwycona. Umacniam coraz bardziej swoje przekonanie, że architektura to kierunek stworzony dla mnie, w którym świetnie się odnajdę. 



Z zajęć wychodzę z głową pełną nowych pomysłów i mnóstwem energii do działania. Nie da się ukryć, że znalazłam swoje miejsce w życiu. Projekty architektoniczne to misterna robota, ale cały czas doskonalę swój zmysł artystyczny z zamiłowaniami technicznymi. Potrafię patrzeć przestrzennie, używać wyobraźni i myśleć logicznie. Ponadto uwielbiam wcielać w życie swoje wizualizacje. Już nie mogę się doczekać, kiedy pójdę na studia i zacznę rozwijać swoje umiejętności architektoniczne. Mam nadzieję, że poznam tam mnóstwo nowych znajomych, którzy podzielają moją pasję. Bez dwóch zdań jestem naładowana pozytywną energią, a swoją przyszłość widzę tylko w jasnych barwach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz